miercuri, 26 ianuarie 2011

Meet Liza Doolittle

  • Sforăie uşurel (adoarme întotdeauna înaintea mea şi foarte brusc cum adorm uneori copii) dar nu exista nimic deranjant în sunetul acela ... parca e un motoraş de jucărioară;
  • În 7 cazuri din 10 reuşeşte să evite cu multă îndemânare transformarea ochiurilor de ou în decoraţii pentru gresie;
  • Râde cu gura pâna la urechi şi cu tot trupul. Ştie să râdă chiar şi cu degetul mic de la picior;
  • Mă întreabă de fiecare dată câtă cafea trebuie să pună în cafetieră de parca as avea o cafetiera schimbatoare;
  • A auzit de Einstein şi ştie că e bătrânelul acela simpatic şi cu limba scoasă;
  • Iubeşte florile, parfumurile şi pantofii roz;
  • Uneori ştie ce vreau să zic înainte de a-mi da eu seama ce vreau să spun;
  • Fie cântă îngrozitor de fals fie sforăie mult mai plăcut decât cântă;
  • Adoră poveştile şi crede că viaţa e un fel de poveste în care se ascund alte poveşti, ca un fel de matrioska făcută din întâmplări frumoase. Întâmplările urâte sunt excluse din poveşti, ca şi din viaţă, pe criterii estetice.
  • Ştie de ce se întâmplă o mulţime de lucruri care pentru mine n-au nici o logică sau explicaţie: "Aşa e lumea!"
  • Dansul ei este un fel de sculptură în mişcare;
  • Zice: "Să vezi fază!" înainte de a povesti o întâmplare … Îngrozitor, nu-i aşa? Apoi, poveşteşte foarte expresiv şi cu multă precizie ceea ce a văzut dovedind că reţine amănunte care-mi scapă întotdeauna: bareta uşor uzată a pantofului din piciorul stâng; o pată minusculă etc.
  • Fumează prea mult;
  • Ţopăie când se bucură şi bate din picior când se înfurie;
  • Reuşeşte să facă în acelaşi timp curăţenie şi dezordine apoi, într-o singură zi, inversează procesul;
  • Zâmbeşte incredibil de cald;


     

 

Niciun comentariu:


Namaste!

Despre mine

Fotografia mea
avocat si ... doctor in tetrapilotomologie