vineri, 24 decembrie 2010

Micul Toboşar


 

Si s-a suit Iosif din Galileea, din cetatea Nazaret, in Iudeea, in cetatea lui David care se numeste Betleem, pentru ca el era din casa si din neamul lui David. Ca sa se inscrie impreuna cu Maria, cea logodita cu el, care era insarcinata. Dar pe cand erau ei acolo, s-au implinit zilele ca ea sa nasca. Si a nascut pe Fiul sau, Cel Unul-Nascut si L-a infasat si L-a culcat in iesle, caci nu mai era loc de gazduire pentru ei.

Luca 2:4-7


 

Si vazand ei steaua, s-au bucurat cu bucurie mare foarte. Si intrand în casa, au vazut pe Prunc impreuna cu Maria, mama Lui, si cazand la pamant, s-au inchinat Lui; si deschizand vistieriile lor, I-au adus Lui daruri: aur, tamaie si smirna.

Matei 2:10-11


 

Colindul micului toboşar


 

Haide cu noi, cu totii-au zis, ra pa pa pam pam

Sa ne-nchinăm Celui ce-I scris, ra pa pa pam pam

Iubirea peste noi să-şi ningă, ra pa pa pam pam

Să-i punem dalbe daruri lângă, ra pa pa pam pam

ra pa pa pam pam, ra pa pa pam pam


 

Braţul de fân pe care stă, ra pa pa pam pam


 

Dar eu sunt doar un prunc micuţ, ra pa pa pam pam

N-am ce să-I duc că-s sărăcuţ, ra pa pa pam pam

Şi n-am nimic ce-aş putea pune, ra pa pa pam pam

Lângă o aşa Mare Minune, ra pa pa pam pam

Ra pa pa pam pam, ra pa pa pam pam


 

Pot, dar, să-I cânt cu toba mea? ra pa pa pam pam


 

Cu ochi-i uzi, de caprioară, ra pa pa pam pam

Făcut-a semn Sfânta Fecioară, ra pa pa pam pam

Iar cântul meu de tobă-n dar, ra pa pa pam pam

L-am pus lângă Cel plin de har, ra pa pa pam pam

Pa ra pa pam pam, pa ra pa pam pam


 

Pruncul a râs si cum s-a scris

atunci chiar Raiul s-a deschis, ra pa pa pam pam

ra pa pa pam pam, ra pa pa pam pam

    
 

    
 


 


 

Niciun comentariu:


Namaste!

Despre mine

Fotografia mea
avocat si ... doctor in tetrapilotomologie