marți, 21 decembrie 2010

Mi-am strigat uimirea

Domnului Serghei Esenin in oricare loc s-ar afla dansul .... si Celei-ce-intreaba



Port in mine noaptea, nu vreau sa gandesc.

Nici sa-i zic frumoasei cu cine vorbesc.

Dar ma-ntreaba-ntruna: "Lumea a-nghetat,

Sa-ti incalzesc patul, ceaiul vrei sa-l fac?"

Mi-am strigat uimirea: "Spune-acum, te rog!

Esti un soi de harpie ori un fel de drog?

Haide, aşterne patul, sufla-n lumanare,

Simt ca fara tine viscolu-i prea mare.

Un comentariu:

Elidor spunea...

"Simt ca fara tine viscolu-i prea mare!"

Ce ninunata declaratie!

(voi continua cititul, dar comentariile mele nu vor fi docte....
sau poate nici nu vor fi) ,citesti o carte pana la sfarsit pentru ca iti place, comentarii nu prea imi place sa fac, e ca dupa o noapte de facut sex cu pasiune si sa intrebi cum a fost!


Namaste!

Despre mine

Fotografia mea
avocat si ... doctor in tetrapilotomologie